Kultura

Ruszamy w drogę z Kyle’em Dunbarem

Dawny Mistrz piórazawodnik Kyle Dunbar spakował swój sprzęt do tatuażu i wyruszył w drogę w poszukiwaniu przygód. Wraz z rodziną Dunbar będzie podróżował po kraju i starał się zarabiać na życie jako wędrujący tatuażysta. W nadchodzących miesiącach Dunbar podzieli się z nami swoimi opowieściami o drodze na Inkedmag.com.

Po utracie domu (i całego dobytku, który się w nim znajdował, w tym samochodu) podczas trzeciego sezonu Ink Master i kontrowersyjnego odejścia z czwartego, moja piękna żona Candy i ja postanowiliśmy zrobić coś szalonego. Postanowiliśmy zabrać naszą rodzinę w trasę i zacząć żyć od gości do gości, od stanu do stanu, od konwencji tatuażu do konwencji tatuażu. Wyruszenie w drogę zaspokoiłoby naszą żądzę wędrówki i poczucie przygody. To było coś, o czym marzyliśmy od wielu lat, ale powstrzymywały nas obowiązki w domu. Te zobowiązania zniknęły wraz z oszukańczym przejęciem naszego domu i teraz możemy swobodnie podróżować. Mamy nadzieję, że będziemy wspólnie dzielić się tymi doświadczeniami jako rodzina, a także zbliżyć się do siebie. Teraz dowiemy się, czy dom naprawdę jest tam, gdzie jest serce.

Zaczęliśmy od spakowania rzeczy, które zostawiliśmy i złapania naszego kalendarza, aby rozpocząć planowanie. My'Mam szczęście, że zaprzyjaźniliśmy się z wieloma naprawdę niesamowitymi tatuażystami, którzy tatuowali w drodze przez ostatnie kilka lat, a wszyscy oni zaoferowali nam gościnność w ich sklepach w całej Ameryce. Mieliśmy nawet kilka propozycji tatuażu za granicą, co bardzo chcielibyśmy zrobić, jeśli uda nam się zarobić. Kto wie? Może znajdziemy miejsce, które nam się podoba i w końcu się ustatkujemy.

Kyle z Romeo Lacoste

Jednak życie w trasie niesie ze sobą wiele problemów. ja nie'Nie mam żadnych pieniędzy z moich dwóch sezonów Ink Master, a logistyka podróży może być kosztowna. Poza tym nigdy nie wiesz, co zrobisz w żadnym miejscu gościnnym. Czasami miejsce idzie świetnie, a innym razem biznes jest naprawdę powolny. Zdecydowaliśmy, że robiąc miejsce dla gości w lokalnym sklepie zarówno przed, jak i po zjeździe w każdym mieście, zmaksymalizujemy biznes, więc staramy się jak najlepiej planować nasze wycieczki po zjazdach.

Moja żona i ja nie jesteśmy sami w tej podróży; mamy dzieci, w tym siedmioletniego syna. Planujemy przyprowadzić naszą 19-letnią córkę, aby pomogła mu w opiece nad dzieckiem, podczas gdy moja żona i ja jesteśmy zajęci tatuowaniem. W czasie, gdy nie będziemy zajmować się tatuowaniem, będziemy musieli znaleźć czas na naukę w domu naszego syna. To'ma wiele gęb do wykarmienia, a nastolatka będzie potrzebowała rekompensaty za odebranie jej od jej życia. A jak sobie poradzimy, gdy jesienią pójdzie do szkoły? Ostateczną wypłatą są więzi i relacje, które my'wzmocnię i wiedzę będziemy'Dzięki temu doświadczeniu zdobędę naszą sztukę tatuowania.

Na nasz pierwszy przystanek pierwotnie planowaliśmy udać się do Las Vegas i wytatuować u mojego przyjaciela i innego uczestnika Ink Master King Ruck's sklep, Czerwony Słoń. Kiedy byliśmy w mieście, chcieliśmy spotkać się z innym przyjacielem, świetnym facetem i mistrzem Ink Master Season 3, Joeyem Hamiltonem. Planowaliśmy też spotkać się z Walterem "Kiełbasa" Frank, finalista czwartego sezonu Ink Master, który został okradziony z wygranej przez sarnich oczach sędziego na innym artyście. (Tylko moja opinia jako tendencyjnego nie-dziennikarza.) Spotkanie z przyjaciółmi musiałoby poczekać, ponieważ zaproponowano mi wywiad, którego nie mogłem odmówić w Nowym Jorku.

Kyle i Joey Hamilton

Miałem lecieć z rodziną do Las Vegas 5 lipca, więc zrobiłem wszystko, co w mojej mocy, aby wrócić z Nowego Jorku do trzeciego. Nowy plan sprawił, że mogłam świętować czwartą uroczystość z rodziną, ale nie wyszło dzięki temu, co linia lotnicza nazwała „aktem Bożym”. Myślę, że to tylko pogoda, ale tak czy inaczej utknąłem w Nowym Jorku, nie mogąc oglądać fajerwerków z rodziną ani odlecieć do Las Vegas.

Odkąd utknąłem, moja żona napisała na Facebooku, że potrzebuję miejsca do tatuowania gdzieś w pobliżu Newark. Kilku przyjaciół sięgnęło po pomoc. Dwaj pierwsi, Cisco i jego żona Nicole, byli w pobliżu, ale byli w trakcie przebudowy swojego sklepu, Tattoos Are Forever. Nie mogłem tam tatuować ze względu na konstrukcję, ale zabrali mnie do swojego ulubionego baru na świetny czas?.

Dzięki innemu przyjacielowi, który skontaktował się z moją żoną, zorganizował mi tatuaż w sklepie Ink Couture na Staten Island. Spotkałam właściciela sklepu Franka Russo tylko kilka razy, ale to nie powstrzymało go od traktowania mnie jak członka swojej rodziny. Odebrał mnie nawet i zawiózł do swojego sklepu, w którym pracuje z rodziną. Ink Couture jest domem dla kilku przyjaciół; Mark Mathews (uczestnik Ink Master z drugiego sezonu) i Johnny Nobody (zajmuje się realizmem i horrorami w sklepie). Mark i Johnny podróżowali, ale złowrogi pan Syxx i diabelski dr. SeVen przywitali mnie z najwyższym poziomem hojności. Obaj bracia są nie tylko podróżującymi tatuażystami, ale także magikami występującymi jako inkllusionist. Oboje otworzyli swoje stanowiska pracy i pozwolili mi podkradać ich sprzęt do tatuowania. Dzięki chłopaki, mogę'nie czekam, aby wkrótce znów zobaczyć Cię w trasie.

Po tym, jak rozeszła się wiadomość, że jestem w mieście, wytatuowałam Pam, piękną fryzjerkę. Udało mi się założyć dla niej napierśnik Medusa i przy następnej wizycie dostaniemy drugą sesję. Potem zrobiłem jeszcze kilka tatuaży i zarobiłem wystarczająco dużo pieniędzy, aby złapać lot na spotkanie z rodziną w Vegas. Przed wyjazdem z miasta Frank miał okazję pokazać mi jedne z najpiękniejszych miejsc na Staten Island, w tym Marina Cafe na pyszny posiłek i napoje z załogą. Kryzys zażegnany. Dziękuję wszystkim za pomoc w wyciśnięciu tych cytryn do margarity. Na tym właśnie polega społeczność tatuatorów, a taka sytuacja naprawdę pomaga docenić bycie jej częścią. Teraz przejdźmy do naszej przygody w Vegas.

Kyle bawi się z Joshem Payne

Kiedy przyjechałem do Vegas, moja rodzina była tam już od jednego dnia, a mój syn był podekscytowany, że pokazał mi basen Excalibur, aby się dobrze bawić. Nie chciałam wyjeżdżać, ale czasu było mało i musiałam się umyć, żeby pójść na następne spotkanie z tatuażem. Miałem tatuować w Red Elephant, ale Vegas jest zatłoczone, podobnie jak Red Elephant. Zamiast tego kazałem klientowi dołączyć do mnie w innym sklepie Rucka, Czarna łopata. Sklep znajduje się na E. Carson, zaledwie jedną przecznicę od Fremont Experience, czyli starego Vegas. Kiedy jesteś w drodze, przez kilka minut żyjesz jak król, a przez inne jak nędzarz. Na basenie byłem królem, jednak musiałem jechać autobusem do Black Spade, aby zaoszczędzić pieniądze i nie czułem się już jak król. Z drugiej strony, podróż autobusem pozwoliła mi przebić się przez ogrodzenie Fremont i kasyna. Fajnie było mijać magów, brzuchomówców, tego faceta, który unosi się na kiju, i wielu innych ulicznych artystów przed pójściem do pracy.

W Las Vegas zrobiłem kilka tatuaży, ale najbardziej zapadł mi w pamięć ten, który zrobiłem na Jose, ratowniku z Excalibura, który rozpoznał mnie w kasynie. Pozwolił mi wytatuować, co tylko chciałem, a za cholernie dobrą cenę zrobił całkiem imponujący tatuaż. Następnym razem, gdy go zobaczę, bardzo łatwo będzie mu dokończyć dolny rękaw.

Candy i ja udaliśmy się na lotnisko, żeby wynająć samochód i zakończyć naszą przygodę w Vegas. Choć może się wydawać, że to dużo, wyjazdy do Vegas i Nowego Jorku były dopiero początkiem mojej przygody. W nadchodzących tygodniach będę sprawdzać więcej moich opowieści z drogi, nie mogę się doczekać, aby się nimi z Wami podzielić.